Het binnenland - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Roos en Irma - WaarBenJij.nu Het binnenland - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Roos en Irma - WaarBenJij.nu

Het binnenland

Door: Roos

Blijf op de hoogte en volg Roos en Irma

25 Mei 2007 | Suriname, Paramaribo

Hoi allemaal,

Hier weer even een berichtje uit het Regenachtige Suriname. WE wisten niet dat het zo hard kon regenen in zo'n korte tijd. Elke keer als het hier regent loopt de stad onder. Het is haast niet voor te stellen maar sommige mensen willen dan smorgens uit hun bed stappen en dan horen ze plons. Staan ze met beide benen in het water. Echt heel erg, maar gelukkig hebben wij tot nu toe altijd droge voeten gehad.
Morgen zullen we voor twee weken het binnenland ingaan om stage te lopen op Brokopondo Centrum. Hier is een poli voor de lokale mensen waarbij me mee mogen kijken. We zijn benieuwd. Uit verhalen hebben we al gehoord dat het vrij rustige weken zullen worden daarom hebben we alvast een flinke voorraad boeken ingeslagen en dvd's, dus vervelen zullen we ons in ieder geval niet!! Het is niet zeker of we bereik zullen hebben in het binnenland (je weet het maar nooit, soms sta je echt versteld van wat ze wel hebben in het binnenland. Een huisje dat bijna uit elkaar valt maar wel een dvd speler en een flatscreen.)dus het kan zo zijn dat we de komende twee weken geheel ven de aardbodem verdwenen zijn haha.
Nog even een praktische mededeling. Irma en ik hebben besloten om eerder terug te vliegen. Het is 26 juni geworden, waarbij we waarschijnlijk 27 juni zullen aankomen in Nederland. Ja we melden het jullie alvast want we verwachten natuurlijk wel een onwijs groot welkomscommitee met blazers en cheerleaders.
Tot over twee weken, en wens ons suc6 met de overstromingen

• 26 Mei 2007 - 12:44

Nikki :

haha Geweldig toch al die regen het zal vast niet koud zijn !!
    Ik heb je mailtje gelezen op het werk en leuk dat je het mij ook aanraad ik zal er ook dan ooit wel een keer naar toe gaan.
    Priscilla is net terug vanuit suriname en zei wij gaan snel een keer met zijn 2en... !!
    Dus dat wordt nog wat.
    Ey veel plezier daar in de Rimboe.

groetjes Nikki

ook de groetjes van Ruth....