laatste daagjes!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Roos en Irma - WaarBenJij.nu laatste daagjes!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Roos en Irma - WaarBenJij.nu

laatste daagjes!!

Door: Irma

Blijf op de hoogte en volg Roos en Irma

22 Juni 2007 | Suriname, Paramaribo

ja mensen!! We hebben onze laatste dagen voor de boeg!!
We hebben er wel een heel dubbel gevoel bij hoor. Aan de ene kant hebben we ontzettend veel zin om weer naar Nederland te gaan, onze vrienden en familie weer te zien en te spreken, en weer alles te doen en te eten wat we hier gemist hebben. Aan de andere kant geeft het een naar gevoel dat we dit mooie land waar we zoveel mensen hebben leren kennen en zoveel hebben meegemaakt, en hier misschien wel nooit meer terug komen...

Voor het welkomscommitee: We komen op woensdag 27 juni om ongeveer kwart over 11 aan op schiphol. Ons vluchtnummer is mp663 (als het goed is.) Daar kun je checken of onze vlucht is vertraagd of niet.

19 juni was ik jarig trouwens!!! Het was echt heel vreemd om 20 te worden, terwijl je zover van huis bent, je vrienden en familie zo ver weg zijn, en je volgende week alweer thuis bent! Ondanks alles heb ik toch wel een leuke verjaardag gehad hoor! Ik heb ook mega leuke kadootjes gehad en we hebben nog even LaCaff onveilig gemaakt. foto's van de verjaardag komen nog wel op de site..

Nu gaan we nog even 5 dagen allemaal feestjes vieren en afscheid nemen voordat we weer blij thuis kunnen komen.

  • 22 Juni 2007 - 16:10

    Nancy:

    Kom maar gauw terug, tot snel! Ik heb jullie gemist!
    Dikke kus!

  • 24 Juni 2007 - 12:09

    Anne!:

    Ik verheug me erop om jullie weer te zien schatjes!
    Dikke kus!!

  • 24 Juni 2007 - 16:06

    Emy:

    Gezellig dat jullie weer thuis komen!Kunnen we op anne's verjaardag lekker bijkletsen en ook nog een beetje Irma's verjaardag vieren! Tot snel, dikke kus eem

  • 24 Juni 2007 - 20:38

    Janneke:

    Geniet nog van de laatste paar dagen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Juni 2007

WE KOMEN TERUG!!

22 Juni 2007

laatste daagjes!!

10 Juni 2007

Brokopondo centrum

25 Mei 2007

Het binnenland

20 Mei 2007

Palumeu
Roos en Irma

Actief sinds 21 Nov. 2006
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 19001

Voorgaande reizen:

30 Januari 2007 - 08 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: